torsdag 4. august 2011

Den nye Kristiania-bohemen

Det er så sykt at jeg skal skrive dette dagen etter det forrige innlegget mitt.

I dag var vi på visning for ørnte gang. I kveld fikk jeg en telefon fra utleier som spurte når vi kunne flytte inn.

Det er faktisk nesten ikke til å tru. Jeg har helt seriøst et sted å bo. Det blei ikke i en fantastisk shabby, men nydelig villa med stor hage, eller i en toppleilighet på vestkanten med gipsrosetter i taket, men en likevel dugelig og stor femroms på Frogner. Eirin kunne ikke bo med oss likevel, men hun slipper ikke unna besøk.

Så her skal jeg bo sammen med Linda, Unnveig og Vibeke om mindre enn to uker:


Bilder stjålet fra finn.no.

Som dere ser; ganske plain, men vi skal nok trylle det til det mest magiske stedet dere noen ganger kommer til å besøke. For dere kommer vel til å besøke oss?

Augusthoroskopet mitt sa jeg skulle gå ut og fikse ting, og nå er én av de store tinga jeg har bæla med i det siste blitt fiksa. Nå gjenstår bare resten. Men hvem veit, dette har strengt tatt gitt meg ny virkelyst. Bare synd jeg er så trøtt.

13 kommentarer:

  1. Sukk. Jeg skulle ønske jeg kunne bo med dere, jeg.

    SvarSlett
  2. Eg synes det ser kjempefint ut, og eg kjem gjerne på besøk! I haust skal eg på Oslotur uansett! :)

    SvarSlett
  3. Nice! Gleder meg til å besøke :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer, så fint at dere har fått tak i bolig :) Og det så finfint ut, jeg kommer gjerne på besøk!

    SvarSlett
  5. hurra, hurra, hurra! jeg vedder på at dere kommer til å gjøre stedet til det flotteste kollektivet i hele oslo! <3

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. omfg :D Har du plass til meg om eg av ein eller annan uspesifert grunn har lyst å ta meg turen til Oslo? :D Så sinnsjukt fint det var, ogog, hurra! <3

    (og grunnen til at der står at innlegget er fjerna, er fordi eg var for rask på tastaturet og la inn kommentaren via siljemarie sin brukar, haha!)

    SvarSlett
  8. Garatulerer! Det ser jo dritfint ut. Så da blir det spansk, da?

    SvarSlett
  9. Takk for gratulasjoner og fine ord! Dere er kule.

    Det blir visst spansk, ja! Så får vi se åssen dét går...

    SvarSlett
  10. Koselig :) Og etterhvert blir det hjemmekoselig også! ;)

    SvarSlett
  11. Så bra du fant deg et sted å bo! Det så jo kjempefint ut :D

    SvarSlett