søndag 14. august 2011

Misantropi

Jeg skal snakke om Øyafestival, ny leilighet og masse kule bohemting, men bare ikke akkurat nå.

Fordi akkurat nå vil jeg bare informere dere om at jeg gruer meg som et reint helvete til å begynne på Universitetet, fordi spansk er liksom det mest intetsigende studiet i hele verden. Hva for slags tilbakestående suppehuer er det som studerer spansk, liksom? Oh, wait, hadde det bare vært tilbakestående suppehuer. Ser for meg at folk som studerer spansk, har hestehale, joggesko, perleøredobber og olabukse. JEG KOMMER IKKE TIL Å SE FORSKJELL PÅ DE I KLASSEN MIN ENGANG. Faen, ass. Jeg vurderer å ikke møte opp første skoledag bare fordi jeg virkeligvirkeligvirkelig ikke har lyst. Og ja, jeg er en generaliserende faen, men det er mest fordi jeg føler at jeg har lov til det fordi det virkelig er få folk jeg faktisk liker. Og jeg gir så langt faen i hele studiet fordi jeg veit jeg ikke skal bruke det til noe, og så flytter jeg i morra, og jeg har ikke pakka en dritt, og så har vi ikke strøm eller internett i leiligheten ennå, og så vil jeg egentlig bare dra ut i skauen og bo i toppen av et tre helt til jeg får greiner sjøl.

4 kommentarer: