mandag 24. desember 2012

Adventskalender

Lovte dere (å, nå er dere vel glad for at jeg holdt løftet mitt, tenker jeg!) å gi dere ei liste over hva adventskalenderen min til Jørgen inneholdt, forhåpentligvis til inspirasjon for andre. Ja, advent er over, men det som er tøft med advent, er at det kommer igjen til samme tid neste år. Hipp hurra!

Altså. Jeg hadde som regel at ingen gave skulle koste mer enn femti kroner, veldig gjerne mye under. Dermed har jeg tydd til blant annet bruktbutikker og mine egne drevne hender (heh). Jeg trur faktisk den dyreste kosta 49,50.

1. desember: sigareske med en lapp oppi der jeg hadde skrevet opp en link til en sang på Myspace. Sangen var altså egenkomponert og dedikert til ham. Åh, jeg er så romantisk, atte.
2. desember: såpebobler
3. desember: rød neglelakk. Det er selvfølgelig ikke alle som har en like jålete kjæreste som meg, men de som måtte ha det, må gjerne kopiere.
4. desember: gavekort på full kroppsmassasje
5. desember: pepperkaker
6. desember: ei grønn flaske, for eksempel til bruk som lysestake
7. desember: tre kubbelys, henholdsvis rødt, hvitt og svart
8. desember: vanilje- og rabarbradrops
9. desember: svarte korsøredingeldangler
10. desember: enkel lysestake, litt sånn Florence Nightingale-style
11. desember: vaniljecola
12. desember: kanelrøkelse og røkelsesholder
13. desember: tekanne
14. desember: hjemmelagd armbånd av plastperler i forskjellige farger
15. desember: Fairtrade-sjokolade
16. desember: korsanheng
17. desember: kjærlighetste! Med røde sukkerhjerter i! Hahaha. Uff, jeg er så klisjé.
18. desember: oljemaling
19. desember: mal-selv gipsmasker
20. desember: engangskamera
21. desember: trolldeigfigurer. Og se! Jeg har bilde!:


Dette skal altså forestille han, meg og bikkja hans.
22. desember: "Dracula" av Bram Stoker
23. desember: "Pans Labyrint" på DVD
24. desember: Seigmen - Rockefeller (live-CD)

Så får dere ha ei hyggelig høytid, alle sammen. Jeg orker ikke å snakke så veldig inngående om mine følelser for jula, på samme måte som jeg egentlig ikke orker å snakke så veldig inngående om noe som helst for tida. Håper dere har det fint!

2 kommentarer: