torsdag 10. april 2014

Musikalsk utfordring #3: En guilty pleasure

Åh dere, guilty pleasures. Jeg har så mange, og det er like flaut hver gang. Jeg prøver hele tida å ikke ha guilty pleasures, som i bare omfavne alt jeg liker fordi det er en del av meg og ikke skamme meg over ting som ikke gir så mye cred. Men greia med mine guilty pleasures, er ikke det at de ikke gir så mye cred, men at de gir minuscred. Herre, hvor det er hardt å være hipster.

Uansett. Jeg liker blant annet mye teit popmusikk, ikke fordi det er bra, men fordi jeg syns det er genuint fengende og gøy å høre på. There. Nå, ta en sang jeg i mitt soveroms mulm og mørke i komplett ensomhet har hatt hard dance mania til:



Hele den musikalske utfordringa finner dere her.

3 kommentarer:

  1. Å, den sangen, den liker jeg veldig godt også :) Og jeg syns egentlig at man aldri skal føle seg skyldig for å like noe, det er helt lov å like selv småteite poplåter ;) Forøvrig har jeg ikke kommentert, men ville bare legge til at jeg likte utdraget i det forrige innlegget veldig godt, jeg hadde bare ikke noe smart eller lurt å si om det. Men ja, det er fint, du er flink!

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner meg igjen i det du sier her om guilty pleasures. Jeg liker for eksempel ikke at folk følger meg på spotify siden jeg fortsatt hører på Pink inni mellom X)

    SvarSlett
  3. Takk for det, Karoline! Trur faktisk de aller fleste har et eller annet de hører på som de ikke er så veldig stolte av ;)

    SvarSlett