mandag 8. september 2014

Inspirasjon: maskeradeball

Dere som har lest denne bloggen ei stund har sikkert fått med dere at jeg er veldig glad i venetianske masker (eksemplifisert blant annet her), og at jeg en gang arrangerte maskeradeball mens jeg bodde på Frogner, egentlig mest som en reaksjon på det faktum at jeg sannsynligvis aldri vil oppleve å bli bedt på et "ekte" et. Min store frykt ved å bli bedt på et moderne maskeradeball, må vel være at det er nettopp det - moderne. Jeg respekterer jo (til en viss grad...) at folk er forskjellige fra meg og sånn, men skal det være, så skal det være, og det eneste som er verre enn å ikke få vært på maskeradeball, må være å være på et maskeradeball med korte kjoler og trancemusikk. Uansett, jeg snakker meg bort. Ta heller og se på dette fine jeg har funnet på internettet. Du kan jo for eksempel høre på dette imens.














Veit du om en film jeg bør se eller musikk jeg bør høre, så skrik ut i kommentarfeltet!

4 kommentarer:

  1. Du poster de fineste tingene! Jeg har funnet et maskeball i Oslo, Operaballet, det skal være i februar og dit skal jeg uansett om jeg må gå aleine. Det ser veldig lovende ut på nettsidene deres, det er satt i gammeldagse lokaler og de som skal på ballet får gratis dansetimer i forkant, så det eneste som kan gå galt er at de andre deltakerne har på seg dustete kostymer (men personlig synes jeg ikke at det ville gjort noe, for da kan jeg godte meg over at kostymet mitt er finere...) :D

    SvarSlett
  2. Wow, jeg ante ikke at noe sånt fantes! Jeg skal vurdere veldig, veldig seriøst å dra.

    SvarSlett
  3. Åååh :D Jaaa, det var fine, fine tiing!! :D Og eg må sjå phantom of the opera igjen, veldig, veldig snart! :D

    SvarSlett