onsdag 18. februar 2015

Etsy-favoritter, del sju

Egentlig har jeg ikke så mange Etsy-favoritter å vise fram denne gangen, og egentlig har jeg mye mer lyst til å vise dere den kjempefine nattkjolen Jørgen ga meg i førjulspresang, men mitt halvantikke digitale speilreflekskamera Canon EOS 300D (ikke Rebel, altså) slo seg plutselig av mens jeg prøvde å lure ledningen inn i kameraet på en måte som gjør at den faktisk registrerer at den er kobla i dataen min - noe den for så vidt pleier å gjøre - bare at denne gangen gikk det ikke an å skru det på igjen. Jeg har prøvd å ta inn og ut batteri, inn og ut minnekort, av og på linse, lade batteriet på nytt - ingen respons. Jeg forventer ikke at noen av dere skal vite åssen dere skal hjelpe meg, men frustrasjonen måtte liksom bare ut et sted.

For at dere ikke skal tru at jeg har dødd, blogger jeg derimot litt likevel. Kanskje jeg i det minste får Jørgen til å ta noen delvis ålreite bilder med mobilen min en av dagene som kommer, så kanskje dere får se nattkjolen uansett. Her er noen vakre ting jeg har funnet i det siste:












(Er ingen stor fan av gull, men herregud, grønn, turkis, blå eller lilla!!♥)









(Denne veska oppdaga jeg at jeg faktisk måtte ha nå forrige lørdag. Det var, som mange sikkert veit, Valentinsdagen, og Jørgen og jeg skulle ut og spise og så gå på kino, og jeg hadde den fine kåpa mi og de fineste skoa mine, som jeg av en eller annen grunn aldri har posta bilde av på bloggen min, og så innså jeg at jeg har tre vesker: én er et nett med ananasmønster, en annen er et nett med et tre og masse hjerter og peace-merker og fugler, og den tredje er ei lyserosa PVC-veske forma som et jordbær. Jeg har ingen klassiske, fine vesker å bruke sammen med kåpa mi! Denne er imidlertid ganske perfekt.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar