søndag 9. mai 2010

Gjett hvem som var hovedsaken på Dagbladet kultur i går, a

Jeg er cocky nok til å påstå at jeg trur mange av dere allerede har lest intervjuet, men hvis det ikke er tilfellet, går det an å få gjort det her.

Jeg veit allerede at folk på skolen har lest det, men jeg veit ikke hvem. Akkurat nå ligger jeg fyllesjuk i senga (og har gått glipp av nok et seminar og står i fare for å miste retten til vitnemål på grunn av høyt fravær, men jeg har bare fått én advarsel, og andre jeg kjenner fikk to før grensa på ti prosent var nådd), så jeg har ikke hatt så mye sosial kontakt med noen at det gjør noe. Håper bare at ingen tolker det på feil måte. Diktet, altså. Det er jo egentlig bare ment som et kompliment. Og det handler forresten ikke om den noen av dere kanskje trur at det gjør.

Men jeg trenger seriøst et glass med vann nå. Forhåpentligvis rekker jeg å se Ironman før i kveld og, sånn at jeg kan bli med gjengen på kino og se oppfølgeren. Og snart skal dere faktisk få se Kjell og Jan!

4 kommentarer:

  1. Iron man er awesome!! :D Eg har ikkje sett to-ern enda, men det blir. Og gratulerer, mysteriemannen er flott! håpar Cuba var kult, må snakkast snart! ^_^

    SvarSlett